fotograf
Övrigt 18 april 2017

Filmproduktion med frilans

Undersökningar visar att många föredrar att se en film före att läsa en text om båda finns tillgänglig på hemsidor. Större fokus på mobilen, ännu mer video och utsuddade gränser mellan olika marknadsföringsdiscipliner tillhör det som dominerar marknaden och branschen idag.

Med en frilansande filmproducent kan ni ta fram stämningsfulla kommersiella filmer som berör, inspirerar, påverkar, förklarar och engagerar. Detta är ett sätt att öka er försäljning, bygga relationer och stärka ditt varumärke.

Att idag ta fram exempelvis en internfilm för att beskriva arbetssätt eller annat kräver inte en hel produktionsbyrå och den budget som följer – det räcker gott och väl med en producent som skriver manus, filmar och redigerar. Finns det behov av andra kompetenser så har frilansaren i regel ett eget nätverk.

Idag hjälper vi ett börsnoterat bolag med filmproduktioner för internt bruk och vill ni veta mer så är ni välkomna att kontakt Jens Beck-Friis 0731-822926 jens@enkl.se

Dela nyhetsartikel

Senaste nyheterna

Digitalt
KommunikationÖvrigt 4 oktober 2024

Specialistens återtåg i kölvattnet av tekniksprång och turbulens

2023 och 2024 var och är en tuff period för många bolag och konsulter. Resultat sjönk och det är fortfarande en global instabilitet. Jag har kollat runt lite och presenterar här några intressanta punkter som påverkar företag och konsultbranschen just nu.

Läs mer
KommunikationÖvrigt 4 oktober 2024

Får du ingen återkoppling?

Lite tankar. Idag är det ett otroligt högt tempo. Det är många ansökningar till konsultuppdrag och fasta tjänster hos nästan alla företag. Trycket är så stort att företagen eller vi rekryterare har svårt att hänga med att upprätthålla god kommunikation. Processerna idag är så slimmade så att en sökande i ...

Läs mer
KommunikationTips och tricks 10 september 2024

Del 2: Fyra nya röda flaggor inför nya frilansuppdrag

Det finns många perspektiv på vad som gör ett samarbete mellan konsult och kund framgångsrikt. Här rundar jag av med del två, tips 5–8, av min artikel kring röda flaggor och vad en konsult och kund ska akta sig för i ett nytt kunduppdrag.

Läs mer